#ad

Nowe wywrotki Schmitz Cargobull

Nowe wywrotki Schmitz Cargobull

Są lżejsze od poprzednich nawet o 230 kg, a dzięki konstrukcji ramy sztywniejsze i bardziej stabilne. Należą do nowości, które firma przygotowała na jesienne targi IAA w Hanowerze.

Naczepa samowyładowcza Schmitz Cargobull S.KI korzysta z nowych ram oraz skrzyń. Nowa, modułowa rama jest lżejsza od poprzednio stosowanej od 45 do 110 kg w zależności od wersji. Do wyboru są ramy o długości: 7,2, 8,2, 9,6 oraz 10,5 m w trzech wersjach: lekkiej (light), standardowej i ciężkiej (heavy-duty). Z kolei stalowa, rynnowa skrzynia ładunkowa może być lżejsza nawet o 180 kg przy objętości 24 m3. Profile tworzące górne krawędzie przeprojektowano tak, aby zapewniały jeszcze wyższą sztywność. Dzięki temu skrzynia jest mało podatna na odkształcenia, a plandeka zasłaniająca ładunek może pracować w lepszych warunkach, co ułatwia posłużenie się nią i zwiększa jej trwałość.

Zmniejszono również masę belki przeciwnajazdowej. Jest zgodna z ECE-R58.03., a po złożeniu zapewnia prześwit 728 mm, co przydaje się, gdy zestaw manewruje po terenie budowy lub współpracuje z rozściełaczem asfaltu. Udoskonalono również wariant sterowany elektropneumatycznie, którego położenie można zmieniać bezpiecznie z kabiny ciągnika.

Zmieniono również położenie lamp tylnych. Są teraz oferowane w wariancie ulokowanym o 140 mm wyżej i 80 mm głębiej, co lepiej chroni je podczas rozładunku. Rozpoczęcie produkcji nowej naczepy wywrotki S.KI zaplanowane jest na koniec I kwartału 2023 roku.

Równocześnie zmodernizowano gamę wywrotek rynnowych M.KI montowanych na podwoziach ciężarówek. Występują w wersjach o objętości od 16 do 23 m3, a oprócz znanych wariantów o długości 5,5 oraz 5,8 m dołączył krótki 5,2 m.

Z tej samej kategorii

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TRUCK Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!