#ad

150 Iveco S-Way LNG w Sachs Trans International

150 Iveco S-Way LNG w Sachs Trans International

W sierpniu br. Ivevo Poland podpisało umowę na dostawę kolejnych 150 sztuk ciągników siodłowych S-Way LNG dla Sachs Trans International. Samochody mają silniki o mocy 460 KM zasilane skroplonym gazem ziemnym.

Iveco Poland i Sachs Trans mają długoletnią historię współpracy, co zaowocowało kolejnym, dużym kontraktem. Uroczyste podpisanie umowy było okazją do spotkania stron. Iveco Poland reprezentowali: dyrektor generalny Daniel Wolszczak, dyrketor sprzedaży bezpośredniej Przemysław Mrugalski oraz dyrektor ds. kluczowych klientów Jacek Jacko. Ze strony Sachs Trans International byli obecni: prezes zarządu Marek Sachs, wiceprezes zarządu Alina Sachs oraz członkowie zarządu Dawid Sachs, Klaudia Sachs-Gielza oraz Marcin Sachs.

– Firma Sachs Trans International, jako jedna z pierwszych firm transportowych, dostrzegła duży potencjał w wykorzystaniu pojazdów zasilanych gazem ziemnym. Kolejny kontrakt na dostawę samochodów ciężarowych Iveco S-Way LNG, świadczy o tym, że nasze ciężarówki doskonale sprawdzają się we flocie klienta oraz że my, jako Iveco Poland, w pełni spełniamy oczekiwania dużych przewoźników. O proekologicznej świadomości prowadzonego biznesu w Sachs Trans International świadczy fakt, że w swoim taborze firma posiada ponad 400 nowych samochodów ciężarowych, a znaczną ich część stanowią pojazdy zasilane gazem ziemnym. Dodatkowym atutem oferty IVECO jest czynnik ekonomiczny. Iveco S-Way LNG charakteryzuje się niskim spalaniem, a przejazdy ciężarówek zasilanych gazem ziemnym po drogach Niemiec, są premiowane zwolnieniami z opłat drogowych – powiedział Daniel Wolszczak.

S-Way LNG osiąga zasięg w transporcie dalekobieżnym do 1600 km. Moc silnika 460 KM pozwala w pełni wykorzystać potencjał samochodu w transporcie, a dwunastobiegowa, zautomatyzowana skrzynia przekładniowa Hi-TroniX sprawia, że samochód prowadzi się komfortowo i oszczędnie.

Firma Sachs Trans International wybrała kabiny z wysokim dachem, zbiorniki LNG 2×440 l (2×160 kg gazu), aluminiowe koła Alcoa, pakiet oświetlenia Full Led oraz pakiet Driving Comfort Plus. Ponadto samochody będą wyposażone w HI-Cruise, eco-roll, tryb ułatwiający ruszanie na grząskim terenie Rocking Mode, układ stabilizujący tor jazdy ESP/EVSC, Hill Holder, ACC, retarder hydrauliczny, układ oceny stylu jazdy DSE i nadzoru koncentracji kierowcy DAS, a także system ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu LDWS WE.

W ramach umowy wszystkie pojazdy zostaną objęte kontraktem serwisowym M&R (2XL), a kierowcy przejdą szkolenie podstawowej obsługi pojazdu poprowadzone przez Akademię Jazdy IVECO. Formą finansowania kontraktu będzie leasing.

– Nowa, odpowiedzialna inwestycja w ciągniki LNG, pozwoli naszej firmie przyczynić się do wspierania niskoemisyjnego transportu i stanowić będzie wyznacznik dla naszych partnerów i innych przewoźników. Ważne jest dla nas również to, że samochody ciężarowe IVECO dostępne są w wersji Low Tractor. Zastosowanie pojazdów tego typu wraz z naczepami typu mega, pozwala na uzyskanie wysokości załadunkowej wewnątrz pojazdu 3 m, przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej wysokości pojazdu dopuszczanej przepisami prawa, czyli 4 m. Takie rozwiązanie stosujemy między innymi w przewozach dla branży motoryzacyjnej oraz AGD. Dzięki Iveco jesteśmy dla klienta uniwersalni, możemy zabrać ładunek ciężki jak i gabarytowy. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Iveco Poland, ponieważ mamy gwarancję najwyższej jakości obsługi, dużą elastyczność konfiguracji pojazdów i preferencyjne warunki zakupu – powiedział Marek Sachs.

Sachs Trans International regularnie powiększa swoją flotę o nowe samochody ciężarowe napędzane LNG. W obecnej chwili są one najbardziej ekologicznym rozwiązaniem w transporcie drogowym. Firma Sachs Trans International jest najszybciej rozwijającą się w Polsce przewoźnikiem, w zakresie ilości i tempa wprowadzania we flocie pojazdów niskoemisyjnych. Obecna inwestycja w 150 ciągników S-Way LNG, daje firmie pozycję niekwestionowanego lidera.

Jednym z podstawowych czynników decydującym o rozbudowaniu floty Sachs Trans o ciężarówki na LNG był aspekt ekonomiczny i związane z nim obniżone koszty zużycia paliwa oraz zwolnienie z opłat autostradowych. Decyzję o zakupie motywowała również perspektywa poszerzania zadań transportowych na drogach objętych restrykcyjnymi przepisami dla pojazdów ciężarowych. Korzyści ekonomiczne są jedną z wielu zalet, ale w największym stopniu to ukłon w stronę środowiska.

 

Z tej samej kategorii

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TRUCK Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!