#ad

Dwie pierwsze Scanie Poland Edition wydane

Dwie pierwsze Scanie Poland Edition wydane

W ramach obchodów 30-lecia działalności Scania w Polsce, firma przygotowała limitowaną wersję pojazdów Scania Poland Edition, stworzoną we współpracy z legendarnym warsztatem Svempas. Na drogi wyjechały właśnie dwa pierwsze egzemplarze tej wyjątkowej serii.

Pojazdy trafiły do państwa Pawła i Joanny Marchlewicz, właścicieli Pamar-Trans oraz Pak-Trans, firm transportowych, które od lat konsekwentnie inwestują w jakość, styl i niezawodność – wybierając markę Scania.

Rodzinne firmy z pasją i wizją

Pamar-Trans, firma działająca na rynku transportowym od 2012 roku, zaczynała od lekkich pojazdów dostawczych, jednak z czasem – kierowana pasją i marzeniami – wkroczyła w segment transportu ciężkiego. Obecnie dysponuje flotą 20 pojazdów, z czego aż 15 to Scania. Pak-Trans specjalizuje się w szeroko pojętych usługach transportowych i logistycznych, oferując przewóz towarów, magazynowanie oraz wynajem pojazdów. – Od początku wiedzieliśmy, że Scania to marka, na którą warto postawić. To wybór strategiczny, ale też emocjonalny. Scania ma duszę – mówi Paweł Marchlewicz właściciel firmy Pamar-Trans i Pak-Trans.

Scania Poland Edition – wyjątkowość w każdym detalu

Stworzona z okazji 30-lecia obecności marki w Polsce, Scania Poland Edition to seria, który łączy funkcjonalność z miłością do transportu. Bazująca na modelu Scania 560 S z kabiną Highline i układem 4×2, wyróżnia się nie tylko topową specyfikacją, ale także wyjątkową oprawą wizualną. Kluczowy udział w projekcie miał legendarny szwedzki warsztat Svempas, znany z unikalnych projektów tuningowych. Efektem tej współpracy jest ciężarówka, która zwraca uwagę detalem – od specjalnego lakieru w barwach czerni i czerwieni, przez emblematy z orłem i logotypami 30-lecia, aż po ręcznie dopracowane wnętrze. – Jubileuszowa seria Scania to nie tylko wyjątkowy design, ale też wyraz szacunku do historii i dziedzictwa tej marki Mieć pojazd z udziałem warsztatu Svempas to jak posiadać dzieło sztuki na kołach. Te ciężarówki nie przejeżdżają niezauważone. To nośnik najwyższej jakości – przyznaje Paweł Marchlewicz.

Oba pojazdy zostały dodatkowo doposażone przez serwis Scania w Olsztynie – zgodnie z preferencjami klienta. Pojawiło się orurowanie, indywidualne oznakowanie firmy, a także dodatkowe oświetlenie LED. Te elementy wzmacniają przekaz: to flota, która nie idzie na kompromisy.

Wydanie pierwszych egzemplarzy Scania Poland Edition to dla nas moment szczególny – symboliczny i osobisty. W roku jubileuszu 30-lecia obecności Scania w Polsce stworzyliśmy pojazdy, które są wyrazem uznania dla naszych klientów, ale też celebracją wspólnej drogi, jaką przeszliśmy przez te trzy dekady. Pamar-Trans i Pak-Trans, to firmy, które łączą rodzinny charakter z odważnym myśleniem o przyszłości. Ich podejście do jakości, dbałości o detale i dumy z własnej floty idealnie współgra z duchem tej limitowanej serii. Scania Poland Edition to nie tylko piękna ciężarówka – to historia, emocje i przyszłość, które tworzymy razem z naszymi partnerami – mówi Wojciech Rowiński, dyrektor generalny Scania Polska S.A.

Inwestycja, która pracuje na wizerunek

Zakup limitowanej edycji pojazdów Scania to przemyślana decyzja, mająca na celu wyróżnienie się na rynku obu firm i zbudowanie jeszcze większego zaufania wśród klientów. – Te ciężarówki przyciągają spojrzenia, robią wrażenie. Dla kontrahentów to sygnał, że jesteśmy firmą solidną, nowoczesną i z charakterem. Stawiamy na jakość i partnerskie relacje. Prowadzimy firmy rodzinne, więc każde zlecenie traktujemy z osobistym zaangażowaniem. Klienci cenią nas za terminowość, rzetelność i elastyczne podejście – potrafimy dostosować do zmieniających się warunków i potrzeb rynku. Zbudowaliśmy zaufanie, które procentuje w długofalowej współpracy – dodaje Paweł Marchlewicz.

Właściciel nie ukrywa swojego sentymentu do marki Scania. – Jako właściciel firmy transportowej, cenię niezawodność i ekonomikę pracy. Jako kierowca – komfort i bezpieczeństwo. Jako fan – dźwięk silnika i klasę. Scania to dla mnie coś więcej niż pojazd – mówi Paweł Marchlewicz.

Limitowana edycja

Scania Poland Edition to edycja ściśle limitowana – powstanie zaledwie kilka egzemplarzy. Pierwsze z nich już trafiły na trasy i będą ambasadorami marki zarówno na polskich, jak i europejskich drogach.

Z tej samej kategorii

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TRUCK Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!