#ad

Grupy Wielton prezentuje swoje szerokie portfolio

Grupy Wielton prezentuje swoje szerokie portfolio

Należąca do grona trzech największych europejskich producentów naczep, przyczep i zabudów polska Grupa Wielton prezentuje paletę nowoczesnych pojazdów i rozwiązań podczas targów Transport Logistic w Monachium.

Targi Transport Logistic w Monachium to wiodące na świecie targi logistyki, mobilności, IT i zarządzania łańcuchem dostaw. Wydarzenie jest okazją do przedstawienia nowoczesnych pojazdów, urządzeń, usług czy rozwiązań oraz dyskusji na temat wyzwań sektora logistyki. Z ofertą spółek Wielton, Langendorf, Aberg Service, Aberg Connect oraz ReTrailer będzie można zapoznać się w hali A6 na stoiskach nr 432 i 337/436. Można tam zobaczyć nową, wystandaryzowaną naczepę kurtynową Wielton EVO, inloader double-deck Flexliner SDT marki Langendorf, a także zapoznać się z rozwiązaniami Aberg Service, Aberg Connect oraz ReTrailer.

– Czerwcowe targi w Monachium stanowią cenną okazję do zaprezentowania najnowszych innowacji w transporcie drogowym szerokiemu gronu profesjonalistów, a także poznania wciąż zmieniających się potrzeb i wyzwań stojących przed firmami transportowymi. Grupa Wielton oferuje nie tylko szeroką gamę naczep, przyczep i zabudów. Dostarczamy również kompleksowy pakiet rozwiązań obejmujący m.in. własne systemy telematyczne i TPMS, jak i wciąż rozwijający się wachlarz usług związanych z pojazdami. W ramach strategii rozwoju, w ostatnim czasie wzbogaciliśmy naszą ofertę o fabryczną renowację naczep i wprowadziliśmy na rynek wystandaryzowaną naczepę kurtynową Wielton EVO. W połączeniu z cyfrową platformą zakupową i inteligentnym pakietem usług tworzy to zintegrowany ekosystem, który zapewnia efektywność, jakość i innowacyjność w jednym kompletnym rozwiązaniu. – mówi Paweł Szataniak, Prezes Zarządu Grupy Wielton.

Simply Forward

Produktem marki Wielton, prezentowanym podczas czerwcowego wydarzenia w Monachium jest nowa, uniwersalna, wystandaryzowana naczepa kurtynowa Wielton EVO. Pojazd zaprojektowano z myślą o maksymalnej funkcjonalności i efektywności.Konstrukcję EVO cechuje wysokowytrzymała, zoptymalizowana wagowo stalowa rama, która została zabezpieczona antykorozyjnie z wykorzystaniem technologii kataforezy. W produkcie zastosowano lekkie i wytrzymałe aluminiowe drzwi oraz ścianę przednią, składany dach Edscha, a także osie wyprodukowane przez BPW. EVO posiada certyfikat XL z dodatkiem do przewozu napojów, a także pierwszą oś podnoszoną. Ponadto pojazd wyposażono w komplet uchwytów promowych. Waga naczepy to jedyne 5 600 kg w wersji podstawowej. Wielton EVO to nowoczesne, zintegrowane rozwiązanie, które łączy wysokiej jakości naczepę kurtynową, cyfrową platformę zakupową oraz pakiet inteligentnych usług w jeden spójny ekosystem. Uzupełnieniem naczepy jest cyfrowa platforma e-commerce, dzięki której cały proces zakupu może odbyć się w całości online. Ponadto, EVO to również dostęp do pakietu usług wspierających eksploatację pojazdu. Są to rozszerzona gwarancja, dostosowana do potrzeb telematyka Aberg Connect ze zdalną diagnostyką oraz dostępność części 24/7.

Langendorf – High Tech on Wheels

Dwupoziomowa naczepa Flexliner SDT marki Langendorf prezentowana w Monachium to inloader przeznaczony do transportu ładunków suchych. Przy zachowaniu zgodności z przepisami dotyczącymi długości pojazdu, trzyosiowa naczepa może przewozić do 54 europalet lub do 87 kontenerów rolkowych (820 mm x 720 mm) – co oznacza do 66% większą pojemność ładunkową i 40% mniejszą emisję CO₂ w porównaniu ze standardową naczepą. Flexliner posiada drugi poziom podłogi i jest kompatybilny z dwuosiowym ciągnikiem siodłowym. Podstawową konstrukcję stanowi spawana rama wykonana z wysokiej jakości stali, wzmocniona w obszarach narażonych na duże obciążenia. Podłoga i podłoga pośrednia są wykonane z antypoślizgowego i cichobieżnego aluminium o grubości 45 mm. Przednia ściana, panele boczne i dach skrzyni ładunkowej do przewozu ładunków suchych są wykonane z paneli GRP o grubości 25 mm. Z tyłu znajduje się pionowy podnośnik hydrauliczny Dhollandia DH-VH, model VJH32, o udźwigu 3000 kg. Jest on wyposażony w barierkę zabezpieczającą i zdalne sterowanie podnoszeniem, opuszczaniem, otwieraniem i zamykaniem. Winda umożliwia szybki i wydajny załadunek i rozładunek górnego poziomu Flexlinera. W zależności od potrzeb, towary mogą być rozładowywane na poziomie gruntu lub za pomocą rampy.

Technologia dla biznesu

Kolejną spółką z Grupy Wielton, która prezentuje swoje rozwiązania podczas czerwcowego wydarzenia w Niemczech jest Aberg Service, która prowadzi kompleksową obsługę serwisową dla Klientów Grupy Wielton. Jej portfolio obejmuje wsparcie techniczne, części zamienne, sieć serwisową, serwis mobilny, rozwój kompetencji, gwarancję, pomoc w przypadku awarii 24/7, kontrakty serwisowe i działalność detaliczną. Będąc organizacją posprzedażową, dostarcza rozwiązania dla wszystkich marek w Grupie i wykorzystuje synergie organizacji wielomarkowej w obszarze usług. Posiada ponad 420 punktów serwisowych w 30 krajach.

W Grupie Wielton za rozwój i wdrażanie rozwiązań telematycznych w pojazdach odpowiada Aberg Connect. Aberg Connect jako dostawca sprzętu, platformy internetowej ATP (ABERG Telematic Portal) oraz szeregu aplikacji mobilnych zapewnia bogactwo danych i informacji. Dzięki aktualnym informacjom dot. pozycji pojazdu, temperatury i ciśnienia w oponach oraz danym z systemu EBS, przewoźnicy mogą monitorować pojazd w czasie rzeczywistym, ale także przewidywać niepożądane sytuacje, które mogą wystąpić w przyszłości. Ponadto, portal ATP daje możliwość monitorowania floty, wyznaczania optymalnych tras czy ustawiania alarmów dla poszczególnych parametrów naczepy.

Szereg aplikacji mobilnych wspiera kierowców, spedytorów i właścicieli flot czy serwisantów. Dzięki rozwiązaniom Aberg Connect flota może być bezpieczna i eksploatowana w prawidłowy sposób, co może znacznie wydłużyć jej żywotność.

Zielone kilometry dzięki renowacji naczep

ReTrailer zajmuje się pełną renowacją naczep wszystkich producentów, a także recyklingiem oraz upcyklingiem ich komponentów. Działalność spółki pozwala na przywrócenie pełnej sprawności
i estetyki naczepom, a przede wszystkim wydłużenie cyklu ich życia nawet o kolejne 6 lat. Spółka oferuje szerokie portfolio w pełni sprawnych naczep używanych oraz naczep po renowacji, jak i usługi odnowienia pojazdów klientów.

Z tej samej kategorii

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TRUCK Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!