#ad

Elektryczne Mercedesy kontra mróz

Elektryczne Mercedesy kontra mróz

W siarczystych lutowych mrozach tego roku inżynierowie testowi Mercedes-Benz Trucks w Jurze Szwabskiej poddali eActrosa i eEconica wnikliwej analizie oraz przeprowadzili z ich udziałem szereg różnorodnych testów.

W siarczystych lutowych mrozach tego roku inżynierowie testowi Mercedes-Benz Trucks w Jurze Szwabskiej poddali eActrosa i eEconica wnikliwej analizie oraz przeprowadzili z ich udziałem szereg różnorodnych testów.

 

Eksperci zwrócili szczególną uwagę na zachowanie akumulatorów i elektrycznego układu napędowego. Intensywnie testowano także układy zarządzania temperaturą i energią. Oba elementy zapewniają energooszczędne utrzymanie odpowiedniej temperatury zarówno w układzie napędowym, jak i w kabinie kierowcy. Prototyp eActrosa już od 2018 r. jest z powodzeniem eksploatowany przez klientów w każdych warunkach pogodowych. Najnowsze testy potwierdzają, że eActros i eEconic są gotowe do działania także zimą.

Rozpoczęcie produkcji seryjnej eActrosa, przeznaczonego do ciężkiego transportu dystrybucyjnego, zaplanowano na bieżący rok. W niektórych aspektach seryjny eActros będzie zdecydowanie lepszy od dotychczasowego prototypu, np. pod względem zasięgu, osiągów u i bezpieczeństwa. Na przyszły rok przewidziano rozpoczęcie produkcji seryjnej eEconica, zbudowanego na bazie eActrosa. Obecnie planowane są jego pierwsze testy u klientów. eEconic znajdzie zastosowanie głównie jako śmieciarka w gospodarce komunalnej.

 

 

 

 

 

Z tej samej kategorii

30 kwietnia 2024

Ile kosztuje wynajem autokaru?

Wynajem autokaru to praktyczne rozwiązanie dla grupowych podróży, imprez firmowych, wycieczek szkolnych i innych wydarzeń wymagających transportu większej liczby osób.

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TRUCK Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!