#ad

Budowlane nowości Kässbohrera

Budowlane nowości Kässbohrera

Kässbohrer wprowadza cztery nowe pojazdy przeznaczone głównie dla budownictwa.

K.SLH 4

Kässbohrer wprowadza cztery nowe pojazdy przeznaczone głównie dla budownictwa. Mogą być również wykorzystywane w innych branżach: rolnictwie, leśnictwie czy ogólnie transporcie ponadnormatywnym.

 

Wśród nowości są trzy naczepy oraz przyczepa, których zadaniem jest przede wszystkim transport maszyn. Opracowano je z myślą o segmencie budowlanym, ale mogą transportować również maszyny rolnicze i inne ładunki, znajdując zastosowanie m.in. w leśnictwie i przewozach ponadnormatywnych.

K.SLA R 4

4-osiowa naczepa K.SLH 4 ma hydraulicznie rozsuwany pokład z łabędzią szyją. Jest położony zaledwie 875 mm nad podłożem i można go wydłużyć o 6200 mm. Osie zawieszone pneumatycznie mają nośność 12 t. Masa własna naczepy wynosi tylko 13 000 kg, co sprzyja zwiększeniu ładowności zestawu i redukcji kosztów eksploatacji. W ramach opcji można wyposażyć ją w centralny układ smarowania oraz wskaźnik obciążenia osi.

K.SLA R 4 jest naczepą przystosowaną do przewozu dużych maszyn, standardowo występuje z pokładem zaopatrzonym we wnęki na koła. Została wykonana z wytrzymałej stali S700MC, co sprawia, że masa własna wynosi tylko 13 250 kg. Na życzenie montowane są uchwyty do mocowania ładunku o dopuszczalnym obciążeniu 5 lub 10 t. Dodatkowo Kässbohrer oferuje kieszenie na kłonice w układzie 3×2, co przystosowuje naczepę do różnorodnych ładunków.

K. SPA MR3

3-osiowa, rozciągana naczepa platforma K.SPA MR 3 także jest wykonana ze stali S700MC, a jej masa własna wynosi tylko 10 000 kg. Również ona ma wnęki na koła, których dolna część jest tylko 620 mm od podłoża. Przy zachowaniu dopuszczalnej wysokości 4 m, zostawia to 3380 mm na ładunek. Proponowane są do niej uchwyty do mocowania ładunku 5 i 10 t oraz kieszenie na kłonice (4×2). Naczepa ma wyciągane poszerzenia z belkami do przewozu ładunków ponadnormatywnych. Do opcji należą osie unoszone. Przednia ściana ma certyfikat Code XL i wytrzymuje nacisk do 22,5 t.

Dla budownictwa i leśnictwa konstruktorzy Kässbohrera opracowali przyczepą K.TAN P 1+2. W najlżejszym wariancie ma ona masę zaledwie 5500 kg. Do wyposażenia opcjonalnego należą uchwyty o dopuszczalnym obciążeniu od 8 do 10 t, kieszenie na kłonice w układzie 2×2 oraz wyciągane poszerzenia.

K.TAN P

Nowe pojazdy uzupełniają bogatą gamę naczep i przyczep Kässbohrer dla budownictwa, obejmującą silosy, cysterny, wywrotki, platformy i pojazdy niskopodwoziowe.

 

 

 

 

 

 

 

 

Z tej samej kategorii

30 kwietnia 2024

Ile kosztuje wynajem autokaru?

Wynajem autokaru to praktyczne rozwiązanie dla grupowych podróży, imprez firmowych, wycieczek szkolnych i innych wydarzeń wymagających transportu większej liczby osób.

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TRUCK Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!