#ad

20 lat osi SAF Intra

20 lat osi SAF Intra

9-tonowe osie z zawieszeniem powietrznym z rodziny SAF Intra są na rynku już przeszło 20 lat. W tym czasie producent dostarczył ich ponad milion.

9-tonowe osie z zawieszeniem powietrznym z rodziny SAF Intra są na rynku już przeszło 20 lat. W tym czasie producent dostarczył ich ponad milion.

 

Sekretem powodzenia jest wszechstronność osi i możliwość adaptowania jej do coraz to nowych potrzeb. Firma SAF-Holland opracowała i doskonali osie Intra w bliskim kontakcie z użytkownikami. Priorytetami są wytrzymałość, bezpieczeństwo i niezawodność.

– Własności naszych osi są testowane w praktyce pod kątem spełniania oczekiwań naszych klientów – mówi Stephan Heidrich, wiceprezes ds. konstrukcji w regionie EMEA SAF-Holland.

SAF TRAKe

W ciągu minionych dwóch dekad osie SAF Intra stały się dwukrotnie wytrzymalsze. Najnowsze wytrzymują na stanowiskach testowych przebiegi 1,8 razy dłuższe niż pierwotne warianty. Zarazem waga osi zmniejszyła się o około 70 kg, co dla typowego, 3-osiowego zespołu naczepowego oznacza ubytek 210 kg i przekłada się na wyższą ładowność. Ograniczono również wymagania obsługowe, czego przykładem jest bezobsługowy wahacz trwale połączony z obudową osi. Konstrukcja typu Safe-Guard chroni cylinder hamulca przed uszkodzeniem, podobnie zabezpieczone są amortyzatory osadzone bezpośrednio w wahaczu.

Gama osi SAF Intra systematycznie rośnie. Wśród najnowszych wariantów jest oś z wyjątkowo starannym zabezpieczeniem antykorozyjnym (Premiu Coated), wykorzystującym wysoką zawartość cynku, oferowana z 10-letnią gwarancją. SAF-Holland przewiduje również kompleksowe polepszanie własności pojazdów, zwracając uwagę na sprawność napędu i jego walory ekologiczne. Dlatego do pojazdów pracujących w ciężkich warunkach proponuje oś naczepową z napędem hydraulicznym SAF Intra CD TRAK. Dla użytkowników pojazdów, którzy są zainteresowani maksymalną wydajnością energetyczną ma dwa typy osi elektrycznych. SAF TRAKr, która odzyskuje energię hamowania i pozwala użyć jej do wspomagania napędu elektrycznych urządzeń na naczepie, np. agregatu chłodniczego. Działająca podobnie SAF TRAKe wykorzystuje energię elektryczną, aby wspomagać układ napędowy ciągnika, np. na wzniesieniach.

 

 

 

 

Z tej samej kategorii

30 kwietnia 2024

Ile kosztuje wynajem autokaru?

Wynajem autokaru to praktyczne rozwiązanie dla grupowych podróży, imprez firmowych, wycieczek szkolnych i innych wydarzeń wymagających transportu większej liczby osób.

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TRUCK Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!