#ad

PTS 50: Ergonomiczne podpory pneumatyczne

PTS 50: Ergonomiczne podpory pneumatyczne

W ramach rozwoju gamy akcesoriów doposażających pojazdy ciężarowe, POMMIER powiększyło swoją ofertę proponując nowe podpory pneumatyczne PTS 50.     Innowacja w dziedzinie bezpieczeństwa i zdrowia kierowców   Nowe podpory PTS 50 są przeznaczone do podpierania przedniej części naczepy odłączonej od ciągnika, umożliwiając jej unieruchomienie oraz bezpieczne przeprowadzenie załadunku/rozładunku.   Model uniwersalny można dopasować do większości naczep (skok 280 mm), podpory PTS 50 są lżejsze (do 15 kg względem konkurencji) i manewrowanie nimi jest łatwiejsze i szybsze: wystarczy 5 sekund w porównaniu do około 5 minut w przypadku innych podpór dostępnych na rynku.   Jedną z cech nowych ergonomicznych podpór jest brak korby oraz mechanizmu śruby z nakrętką, najbardziej wrażliwych elementów tradycyjnych podpór.   Poza oszczędnością czasu podczas wykonywania operacji rozkładania/składania dwóch podpór, brak korby wyraźnie poprawia bezpieczeństwo oraz zdrowie kierowców, a w związku z tym ogranicza uciążliwość, ryzyko zranienia, RSI oraz liczbę zwolnień chorobowych. Dodatkowo, podpory te gwarantują przedsiębiorcy pozostanie w zgodzie z przepisami dotyczącymi ochrony pracowników.   Ergonomiczne i proste rozwiązanie dla większego bezpieczeństwa   Aby maksymalnie ułatwić rozkładanie, podpory sterowane są za pomocą dwóch przycisków usytuowanych na jednej z dwóch podpór (zwanej "master") i mogą być zamocowane z każdej strony pojazdu. Przyciski te umożliwiają rozłożenie oraz zablokowanie zestawu ciągu zaledwie kilku sekund. Podpory, bez własnego silnika, połączone są ze sobą za pomocą przewodów pneumatycznych, tworząć zestaw gotowy do instalacji.   Obsługa jest prosta i intuicyjna. Wystarczy, że kierowca będzie postępował zgodnie z procedurą rozkłądania podpór i zabezpieczania przed uniesieniem w momencie oparcia o nie naczepy (w pozycji odczepionej), uniemożliwiając tym samym przechylenie naczepy. Ponieważ podpory PTS 50 pozostają na tej samej wysokości, co w momencie rozłożenia, kierowcy mogą bezpośrednio wykonać manewr cofania, mając pewność, że naczepa będzie na odpowiedniej wysokości.     Solidna konstrukcja   PTS 50, zaprojektowano tak, aby były najsolidniejszymi na rynku podporami do naczep, posiadają certyfikat wytrzymałości do 25 ton. Ponadto są wyprodukowane z wysokiej jakości komponentów pneumatycznych (ISO 9001: 2008) oraz zabezpieczone podkładem na bazie fosforanu cynku i pomalowane wysokiej jakości lakierem samochodowym. Podpory PTS 50 posiadają 5 letnią gwarancję na komponenty metalowe oraz 2 letnią na komponenty pneumatyczne.   Podpory na licznych zaletach   Usunięcie korb z podpór umożliwiło zmniejszenie przestrzeni między naczepami na parkingach oraz zainstalowania pełnej obudowy wokół podpór, aby poprawić aerodynamikę (przepływ strumienia powietrza). Ponadto nie ma konieczności instalowania szerokich drzwiczek dostępu do korby manewrowania podporami.   Dodatkowo, podpory posiadają zabezpieczenie przed unieruchomieniem naczepy w przypadku braku zasilania sprężonym powietrzem. Mechanizm ten można uruchomić ręcznie.   W końcu, zmniejszenie masy podpór umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa i emisji CO2.  

POMMIER PR PTS 2W ramach rozwoju gamy akcesoriów doposażających pojazdy ciężarowe, POMMIER powiększyło swoją ofertę proponując nowe podpory pneumatyczne PTS 50.

 

 

Innowacja w dziedzinie bezpieczeństwa i zdrowia kierowców

 

Nowe podpory PTS 50 są przeznaczone do podpierania przedniej części naczepy odłączonej od ciągnika, umożliwiając jej unieruchomienie oraz bezpieczne przeprowadzenie załadunku/rozładunku.

 

Model uniwersalny można dopasować do większości naczep (skok 280 mm), podpory PTS 50 są lżejsze (do 15 kg względem konkurencji) i manewrowanie nimi jest łatwiejsze i szybsze: wystarczy 5 sekund w porównaniu do około 5 minut w przypadku innych podpór dostępnych na rynku.

 

Jedną z cech nowych ergonomicznych podpór jest brak korby oraz mechanizmu śruby z nakrętką, najbardziej wrażliwych elementów tradycyjnych podpór.

 

Poza oszczędnością czasu podczas wykonywania operacji rozkładania/składania dwóch podpór, brak korby wyraźnie poprawia bezpieczeństwo oraz zdrowie kierowców, a w związku z tym ogranicza uciążliwość, ryzyko zranienia, RSI oraz liczbę zwolnień chorobowych. Dodatkowo, podpory te gwarantują przedsiębiorcy pozostanie w zgodzie z przepisami dotyczącymi ochrony pracowników.

 

Ergonomiczne i proste rozwiązanie dla większego bezpieczeństwa

 

Aby maksymalnie ułatwić rozkładanie, podpory sterowane są za pomocą dwóch przycisków usytuowanych na jednej z dwóch podpór (zwanej „master”) i mogą być zamocowane z każdej strony pojazdu. Przyciski te umożliwiają rozłożenie oraz zablokowanie zestawu ciągu zaledwie kilku sekund. Podpory, bez własnego silnika, połączone są ze sobą za pomocą przewodów pneumatycznych, tworząć zestaw gotowy do instalacji.

 

Obsługa jest prosta i intuicyjna. Wystarczy, że kierowca będzie postępował zgodnie z procedurą rozkłądania podpór i zabezpieczania przed uniesieniem w momencie oparcia o nie naczepy (w pozycji odczepionej), uniemożliwiając tym samym przechylenie naczepy. Ponieważ podpory PTS 50 pozostają na tej samej wysokości, co w momencie rozłożenia, kierowcy mogą bezpośrednio wykonać manewr cofania, mając pewność, że naczepa będzie na odpowiedniej wysokości.

 

POMMIER PR PTS 3

 

Solidna konstrukcja

 

PTS 50, zaprojektowano tak, aby były najsolidniejszymi na rynku podporami do naczep, posiadają certyfikat wytrzymałości do 25 ton. Ponadto są wyprodukowane z wysokiej jakości komponentów pneumatycznych (ISO 9001: 2008) oraz zabezpieczone podkładem na bazie fosforanu cynku i pomalowane wysokiej jakości lakierem samochodowym. Podpory PTS 50 posiadają 5 letnią gwarancję na komponenty metalowe oraz 2 letnią na komponenty pneumatyczne.

 

Podpory na licznych zaletach

 

Usunięcie korb z podpór umożliwiło zmniejszenie przestrzeni między naczepami na parkingach oraz zainstalowania pełnej obudowy wokół podpór, aby poprawić aerodynamikę (przepływ strumienia powietrza). Ponadto nie ma konieczności instalowania szerokich drzwiczek dostępu do korby manewrowania podporami.

 

Dodatkowo, podpory posiadają zabezpieczenie przed unieruchomieniem naczepy w przypadku braku zasilania sprężonym powietrzem. Mechanizm ten można uruchomić ręcznie.

 

W końcu, zmniejszenie masy podpór umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa i emisji CO2.

 

POMMIER PR PTS 1

Z tej samej kategorii

30 kwietnia 2024

Ile kosztuje wynajem autokaru?

Wynajem autokaru to praktyczne rozwiązanie dla grupowych podróży, imprez firmowych, wycieczek szkolnych i innych wydarzeń wymagających transportu większej liczby osób.

Zaufali nam

Masz pytania? Skontaktuj się!

Masz pytania dotyczące branży? Nurtuje Cię jakiś temat? Masz ciekawego newsa, lub pomysł na artykuł? Chciałbyś pojawić się na łamach TRUCK Biznes? Napisz do nas a my skontaktujemy się z Tobą!